РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Дейнега І. О. Рівненський державний гуманітарний університет
Ключові слова: колір, фірмовий колір, органи чуття, бренд, брендова символіка, заклад вищої освіти.

Анотація

У статті актуалізовано значення кольору у маркетинговій діяльності організацій. Ідентифіковано вплив кольорів на емоційний стан людини. Розкрито культурні особливості сприйняття кольорів. Узагальнено практику найбільшого поширення кольорів і їх комбінації у брендингу вітчизняних і закордонних закладів вищої освіти. Розроблено практичні рекомендації щодо підбору закладом вищої освіти власних фірмових кольорів. Конкретизовано позиції законодавчого унормування вибору кольорів брендової символіки закладами вищої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Дейнега І. О., Рівненський державний гуманітарний університет

Дейнега І. О., д.е.н., доцент                                                                              

Посилання

References:

Makhnusha, S. M. & Kosolap, N. Y.E. (2011) The analysis of brand color as a tool for influencing the target audience of a brand. Marketynh i menedzhment innovatsiy. № 2. pp. 95-104. (in Ukr.)

Skryhun, N. P., Semenenko, K. YU. & Bilodidova, N. M. (2016) Color range in designing beer packaging as a key means of communication with the consumer. Naukovyy visnyk Khersonsʹkoho derzhavnoho universytetu. Ser. : Ekonomichni nauky.Vol. 20 (2). pp 101-104. (in Ukr.)

Bozhkova, V. V. & Nosonova, L. V. (2017) The role of printing advertising in promoting the products of machine-building enterprises. Naukovyy visnyk Uzhhorodsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya : Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Vol. 14 (1). pp 31-36. (in Ukr.)

Deyneha, O.V. (2017) Marketynhova kontseptsiya formuvannya produktooriyentovanoho informatsiynoho zabezpechennya pidpryyemstv [Marketing concept of formation of product-oriented information support of enterprises]: monohr. Rivne: vyd. O. Zenʹ. (in Ukr.)

Oklander, M. & Hubaryeva, YU. (2014) Neuromarketing - theory and practice of influence on the subconscious of the consumer. Ekonomist. №11. pp. 59-62. (in Ukr.)

Rays, El. & Rays, L. (2004) 22 zakona sozdaniya brenda [22 brand creation law]. M. (in Russ.)

Deyneha, O. V. & Deyneha, I. O. (2010) Marketing aspects of product design formation. Naukovi zapysky Lʹvivsʹkoho universytetu biznesu ta prava. № 4. pp. 368-373. (in Ukr.)

Plishko, N. K. (1980) Features of sensorimotor reactions when changing the emotional state. Diagnostika psikhicheskogo sostoyaniya v norme i patologii. L., pp. 126-134. (in Russ.)

Jens, B. The Proven Impact of Color On Consumer Behavior. available at: https://curatti.com/how-to-color-your-brand-color. (accessed 14.11. 2019).

Ovsiychuk, V. Historical and cultural aspects of color semantics. available at: http://www.koloristika.in.ua/t_kak.php. – (accessed 14.11. 2019). (in Ukr.)

Deyneha, I.O. (2018) Marketynhovi komunikatsiyi zakladiv vyshchoyi osvity na rynku osvitnikh posluh [Marketing communications of institutions of higher education in the market of educational services]: monohr. Rivne: vyd. O. Zenʹ.(in Ukr.)

Law of Ukraine «On Education» (2017). available at: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (accessed 14.11. 2019).

Choosing the best color scheme for the websites you design. available at:: https://1stwebdesigner.com/best-colors-for-websites/(accessed 14.11. 2019).

Опубліковано
2020-02-10
Як цитувати
Дейнега І. О. (2020). РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Економічний форум, 1(1), 129-135. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-1-18
Розділ
ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА