РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті актуалізовано значення кольору у маркетинговій діяльності організацій. Ідентифіковано вплив кольорів на емоційний стан людини. Розкрито культурні особливості сприйняття кольорів. Узагальнено практику найбільшого поширення кольорів і їх комбінації у брендингу вітчизняних і закордонних закладів вищої освіти. Розроблено практичні рекомендації щодо підбору закладом вищої освіти власних фірмових кольорів. Конкретизовано позиції законодавчого унормування вибору кольорів брендової символіки закладами вищої освіти.
Завантаження
Посилання
References:
Makhnusha, S. M. & Kosolap, N. Y.E. (2011) The analysis of brand color as a tool for influencing the target audience of a brand. Marketynh i menedzhment innovatsiy. № 2. pp. 95-104. (in Ukr.)
Skryhun, N. P., Semenenko, K. YU. & Bilodidova, N. M. (2016) Color range in designing beer packaging as a key means of communication with the consumer. Naukovyy visnyk Khersonsʹkoho derzhavnoho universytetu. Ser. : Ekonomichni nauky.Vol. 20 (2). pp 101-104. (in Ukr.)
Bozhkova, V. V. & Nosonova, L. V. (2017) The role of printing advertising in promoting the products of machine-building enterprises. Naukovyy visnyk Uzhhorodsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya : Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Vol. 14 (1). pp 31-36. (in Ukr.)
Deyneha, O.V. (2017) Marketynhova kontseptsiya formuvannya produktooriyentovanoho informatsiynoho zabezpechennya pidpryyemstv [Marketing concept of formation of product-oriented information support of enterprises]: monohr. Rivne: vyd. O. Zenʹ. (in Ukr.)
Oklander, M. & Hubaryeva, YU. (2014) Neuromarketing - theory and practice of influence on the subconscious of the consumer. Ekonomist. №11. pp. 59-62. (in Ukr.)
Rays, El. & Rays, L. (2004) 22 zakona sozdaniya brenda [22 brand creation law]. M. (in Russ.)
Deyneha, O. V. & Deyneha, I. O. (2010) Marketing aspects of product design formation. Naukovi zapysky Lʹvivsʹkoho universytetu biznesu ta prava. № 4. pp. 368-373. (in Ukr.)
Plishko, N. K. (1980) Features of sensorimotor reactions when changing the emotional state. Diagnostika psikhicheskogo sostoyaniya v norme i patologii. L., pp. 126-134. (in Russ.)
Jens, B. The Proven Impact of Color On Consumer Behavior. available at: https://curatti.com/how-to-color-your-brand-color. (accessed 14.11. 2019).
Ovsiychuk, V. Historical and cultural aspects of color semantics. available at: http://www.koloristika.in.ua/t_kak.php. – (accessed 14.11. 2019). (in Ukr.)
Deyneha, I.O. (2018) Marketynhovi komunikatsiyi zakladiv vyshchoyi osvity na rynku osvitnikh posluh [Marketing communications of institutions of higher education in the market of educational services]: monohr. Rivne: vyd. O. Zenʹ.(in Ukr.)
Law of Ukraine «On Education» (2017). available at: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (accessed 14.11. 2019).
Choosing the best color scheme for the websites you design. available at:: https://1stwebdesigner.com/best-colors-for-websites/(accessed 14.11. 2019).
Авторське право (c) 2020 Дейнега І. О.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.