УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ В РИНКОВИХ УМОВАХ
Анотація
У публікації розглянуто роль і значення конкуренції та управління конкурентоспроможністю продукції підприємств в умовах ринку, що є сьогодні досить актуальним і своєчасним. Обрана тема публікації полягає у тому, що через підвищення менеджменту конкурентоспроможністю українських підприємств дає можливість значно збільшити сегмент обсягу виробництва та реалізації продукції та послуг як на зовнішньому так і на внутрішньому ринку. У даній публікації охарактеризовано окремі види конкуренції та їх дієвість і значення, а також виділено основні напрямки цілеспрямованої діяльності, які передбачають застосування нових підходів і форм щодо менеджменту, як дієвої форми управління конкурентоспроможністю підприємств в ринкових умовах. Запропоновано також окремі механізми розрахунку щодо забезпечення можливості підвищення конкурентоспроможності, що сприятиме ефективному розвитку підприємств в умовах ринку.
Завантаження
Посилання
Mazaraki A.A. etc. Economy of trading enterprise. / Ed. N.M. Ushakova / - K .: Khreschatyk, 1999. - 800 p.
Blank IA Trade management. Kiev: Ukrainian-Finnish Institute of Management and Business, 1997. - 408 sec.
VV Lukashevich Fundamentals of management in trade. - Moscow: Economics, 1996. - 191 p. 4. Economics of Trade Enterprise: Textbook. Tooltip / S.N. Lebedeva, N.A. Kazinachikova et al. - 2nd ed. - Minsk: New Knowledge, 2002.
Pigunova OV Strategy of commercial activity of the retail trade enterprise. - M .: Marketing Publishing Center, 2002.
Economics of the enterprise: Textbook / For the total. ed. SF Pokropivny - View of the 2nd. - K .: KNEU, 2000.
The economy of the enterprise. Collection of practical problems and specific situations: Educ. Manual. / Edited SF Pokropivny. - K .: KNEU, 1999.
Enterprise Economics: Educ. -method. a manual for independent study of disciplines / OG Shvydanenko and others - K .: KNEU, 2000.
Economics of the enterprise: Structural and logical teaching. manual / Edited by SF Pokropivny. - K .: KNEU, 2001. - 457 p.
Madigon V.V. The theory of supply and demand in entrepreneurship in the realities of market economy for goods and services. // Youth and the market. - 2011. - №2 (73). - pp. 41 - 46. 11.General Economics: Textbook / Ed. IF Radionova - K.- Podilsky, 2002.
Авторське право (c) 2019 Битов В.П., Кадебська Е.В.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.