НЕТВОРКІНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ВЕДЕННІ БІЗНЕСУ

  • Непокупна Т. А. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
  • Шевченко Б. О. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
  • Мащенко Д. О. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Ключові слова: нетворкінг, нетворкінг бізнесу, підприємець, підприємницька діяльність, економічна вигода, ділова мережа, нетворкінгові комунікаційні заходи.

Анотація

У статті розглянуто сучасні бізнес-зв'язки, які окрім традиційних способів набуття і форм підтримання, формуються за принципом мережевих відносин. З’ясовано, що у сучасній науковій спільноті та середовищі практиків для позначення вибудовування мережі ділових зв'язків з метою отримання певних вигод у майбутньому використовується термін «нетворкінг».

З’ясовано, що нетворкінг як процес налагодження ділових контактів з метою формування таких відносин, які потім можуть перерости в бізнес, дозволяє під іншим кутом зору подивитися на різні ділові заходи, техніки й інструменти встановлення та підтримання контактів і зв’язків; що відкриття нових можливостей впливає на майбутні результати бізнес-діяльності і стартапу, і бізнесу із досвідом, підприємця чи потужної корпорації, а залучення різних людей до реалізації бізнес-ідей та планів за допомогою мережі зв’язків дозволяє отримати конкурентні переваги для бізнесу.

Закцентовано увагу на важливих для формування майбутніх нетворкінгових зв’язків і контактів комунікаційних технологіях – конференціях, тренінгах, майстер-класах, евентах, бізнес-інкубаторах, бізнес-акселераторах та інших формах організаційних відносин.

Біографії авторів

Непокупна Т. А., Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

к. е. н., доцент

доцент кафедри політекономії

 

Шевченко Б. О., Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

к. е. н., доцент

доцент кафедри політекономії

 

Мащенко Д. О. , Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

вчитель ТОВ «Ірпінський ліцей «Астор»

 

Посилання

Netvorkinh yak komunikatsiinyi instrument rozvytku biznesu [Nepokupna T. A., Mashchenko D. O.]. Available at: https://fem-news.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/03/mashhenko-geogebra_zheozhebra_netvorking-1.doc.

Nepokupna T. A., Mashchenko D. O., Kotelevska T. I. Pryntsypy i pravyla netvorkinhu yak komunikatsiinoho instrumentu rozvytku biznesu // Zbirnyk naukovykh prats vykladachiv, aspirantiv, mahistrantiv i studentiv fizyko-matematychnoho fakultetu / PNPU imeni V. H. Korolenka; redkol. : Yu. D. Moskalenko (holov. red.) ta in. Poltava : Astraia, 2018. S. 178–182.

Tovaryskyi. Slovnyk ukrainskoi movy. Akademichnyi tlumachnyi slovnyk (1970–1980). Available at: http://sum.in.ua/s/tovarysjkyj

Komunikabelnist. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Комунікабельність

Event Marketing kak on est. Available at: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/btl/event_marketing.htm

Netvorking na konferenciyah. Available at: https://itkeys.org/networking-on-conferences/

30 pravil netvorkinga, kotorye neslozhno zapomnit. Available at: http://www.gd.ru/articles/8764-qqq-16-m8-16-08-2016-netvorking

Akselerator vs biznes-inkubator. Available at: http://hubs.ua/starter/akselerator-vs-biznes-inkubator-21224.html

Startap-inkubatory i biznes-akseleratory v Ukraine: chto i gde iskat? Available at: http://www.prostobiz.ua/biznes/razvitie_biznesa/stati/startap_inkubatory_i_biznes_akseleratory_v_ukraine_chto_i_gde_iskat

Dub A. R., Khlopetska M.-S. B. Dzherela finansuvannia startapiv ta mozhlyvosti yikh zaluchennia v Ukraini. Sotsialno-ekonomichni problemy suchasnoho periodu Ukrainy. 2016. Vyp. 1. S. 87–92. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2016_1_22

Startap-akseleratory. Available at: http://ain.ua/tag/startap-akseleratory

Netvorkaut: yak zavodyty korysni zviazky v biznes-spivtovarystvi. Available at: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413447-netvorkaut-yak-zavoditi-korisni-zvyazki-v-biznes-spivtovaristvi

Netvorking: mozhno li prozhit bez svyazej? Available at: http://timesnet.ru/magazine/8/6576/

Опубліковано
2021-06-11
Як цитувати
Непокупна Т. А., Шевченко Б. О., & Мащенко Д. О. (2021). НЕТВОРКІНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ВЕДЕННІ БІЗНЕСУ. Економічний форум, 1(2), 29-33. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2021-2-4
Розділ
РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА