ІНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ

  • Смаль Б.А. Луцький національний технічний університет
Ключові слова: туристична дестинація, якість продукції та послуг, інституції, регіональний розвиток, індустрія гостинності

Анотація

В статті визначено основні причини, які перешкоджають підвищенню якості продукції та послуг туристичних дестинацій в регіонах України: нерозвинута туристична інфраструктура, недосконале інституційне забезпечення, низька кваліфікація кадрів, низький рівень промоції та комунікації між суб’єктами туристичної діяльності.

Виокремлено зміст інституційної інфраструктури забезпечення якості продукції та послуг туристичних дестинацій. Структуровано елементи туристичної інфраструктури регіонів. Запропоновано застосовувати інструменти підвищення рівня якості продукції та послуг індустрії гостинності в регіоні, які ґрунтуються на методичних засадах поетапного аналізу досягнення визначених цілей, відповідно до наявної ситуації в регіоні та впливу відповідних факторів. Доведено, що стимулюючі важелі є надзвичайно актуальними в карантинний та посткарантинний період, оскільки індустрія туризму є найбільш чутливою до таких процесів. В основу процесу підвищення якості продукції та послуг покладено організаційно-економічні засади розвитку туристичних дестинацій та метод ієрархії визначення важелів для реалізації цілей та політики стимулювання якості продукції та послуг індустрії гостинності в регіоні

Для реалізації регіональних програм розвитку індустрії туризму та гостинності, а також  під час формування стандартизованих продуктів та послуг туристичних дестинацій, запропоновано, на основі міжнародного досвіду та зважаючи на сучасні фактори впливу, такі як COVID-19, впроваджувати регіональні стандарти якості та гостинності. Регіональні стандарти якості продукції та послуг індустрії гостинності запропоновано формувати зважаючи на специфіку туристичної привабливості регіону та наявних туристичних дестинацій. Таке документальне врегулювання процесів якості продукції та послуг індустрії гостинності сприятиме створенню умов для збільшення доходів регіону через збільшення туристичних потоків, підвищить туристичну конкурентоспроможність регіонів, зменшить рівень безробіття та стимулюватиме соціально-економічний розвиток територій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Смаль Б.А., Луцький національний технічний університет

аспірант

 

Посилання

Barna M., Tuchkovskaya I. The main trends in tourism management in Ukraine. Entrepreneurship and trade. 2016. 20. P. 5-8.

Brusiltseva G., Analysis of trends in public-private partnership in the tourism industry of Ukraine. European perspectives. 2015. Issue. 6. pp. 26-31.

Bondarenko L. (2021). Tools to improve the quality of travel services in a competitive environment. Bulletin of V. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economy. Local lore. Tourism, (13), 167-173.

Gorina G. Strategic priorities of development of the market of tourist services of Ukraine in the conditions of deepening of integration processes. Bulletin of Donetsk National University of Economics and Trade. Mikhail Tugan-Baranovsky. Series: Economic Sciences. 2016. №3 (64). Pp. 103-109.

Gorina G. Characteristics of the infrastructural component of the study of the environment of formation of the strategy of development of the market of tourist services. Bulletin of Donetsk National University of Economics and Trade. Mikhail Tugan-Baranovsky. Series: Economic sciences: scientific journal Kryvyi Rih, 2016. №2 (63). Pp. 121-127

Karpyuk I. Current problems of ensuring the quality of tourist services in the regions of Ukraine. Current economic problems. 2020, issue №5. P.83-97.

Korzh N., Basyuk D. Management of tourist destinations: a textbook. Vinnytsia, 2017. 322 p.

Lyutak O., Hamaza A., Shevchuk O. Analysis of infrastructure and logistics of sanatorium tourism in modern conditions. Economic sciences. Series «Economic Theory and Economic History»: Collection of scientific works Lutsk, 2019. Issue. 16. pp. 90–99.

Nezdoiminov S., Bedradina G. Scientific and methodological bases of assessing the quality of tourist services. Bulletin of socio-economic research. zb. Science. Proceedings of the Odessa National Economic University. Odessa, 2018. Issue 67 (3). Pp. 63-72.

Official site of the World Tourism Organization. [Electronic resource]. Access mode: http://www2.unwto.org/

COVID-19 pandemic and its consequences in the field of tourism in Ukraine. Access mode http://www.ntoukraine.org/assets/files/EBRD-COVID19-Report-UKR.pdf

Papp V. Organizational mechanism of service quality management at tourist enterprises. Economy and society. Issue 15. 2018. Access mode URL: http://economyandsociety.in.ua/journal-15/22-stati-15/1873-papp-v-v-boshota-n-v

Prospects for tourism development in Ukraine and the world: management, technology, models [collective monograph] edited by Professor Matviychuk L. Sixth edition. Lutsk: IPD Lutsk NTU, 2020. 320 p.

Sarkisyan A. Innovative development of regional tourist markets: theory, methodology, practice. Monograph. Kharkiv: Typography Madrid. 2020. 406 p.

Chepurda L., Bishovets L., Kurakin O. Karpyuk I. Quality criteria for training specialists in the field of services. Prospects for tourism development in Ukraine and the world: management, technology, models: a collective monograph. Sixth edition. Lutsk: IPD Lutsk NTU, 2020. 332 p. Pp. 263 - 271.

Опубліковано
2021-11-24
Як цитувати
Смаль Б.А. (2021). ІНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ. Економічний форум, 1(4), 62-69. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2021-4-9
Розділ
ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ