ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ
Анотація
У статті досліджено причини виникнення конфліктів, особливості управління ними, виявлення та застосування яких сприятиме підвищенню ефективності управління та функціонування сучасної організації.
Актуальність обраної теми полягає в тому, що наявність конфліктів неминуча в умовах функціонування будь-якій організації, тому виявлення особливостей управління ними та причин їх виникнення, є одним із важливих напрямів управління сучасною організацією.
Ефективне управління конфліктами полягає у здатності менеджера знаходити оптимальні шляхи їх вирішення, які можуть бути як функціональними, так і дисфункціональними та будуть впливати на діяльність організації у довгостроковій перспективі.
Також необхідно наголосити на особливостях управління конфліктами, які спираються на концепцію корпоративної соціальної відповідальності та важливості ролі керівника в управлінні конфліктами.
Завантаження
Посилання
Mykytyuk OA, Konflikt v orhanizatsiyi. Suchasni problemy upravlinnya lyudsʹkymy resursamy. [Conflict in the organization. Modern problems of human resources management]. [E-Reader Version]. Retrieved from: https: //cyberlenіnka.ru/artіcle/v/konflіkty-v-organizatsii-2 83. [in Russian].
Emilyanov S.M. Upravlinnya konfliktamy v orhanizatsiyi [ Conflict Management in the Organization]: [E-Reader Version]. Retrieved from: http: // studentam. net.ua/ content / view / 4095/86 / [in Ukrainian].
Deutch M. (1997). Vyrishennya konfliktu (Konstruktyvni ta destruktyvni protsesy). [Conflict resolution (Constructive and destructive processes)]. Socio-political journal. 1,202-212. [in Ukrainian].
Rolʹ menedzhera v protsesi upravlinnya konfliktamy. [The role of the manager in the process of conflict management]. [E-Reader Version]. Retrieved from: http://buklib.net / component / option, com_ jbook . [in Ukrainian].
Skorodumova E. Z. (2015). Konstruktivnoye upravleniye konfliktami v organizatsii kak psikhologicheskiy fenomen [ Constructive management of conflicts in the organization as a psychological phenomenon]. Scientific and methodical electronic magazine "Concept", 10, 261–265. [E-Reader Version]. Retrieved from: http://e-koncept.ru/2015/95096.htm. [in Russian].
Kovalchuk G.R., Podolchak N.Yu.(2012). Mistse ta vydy upravlinsʹkykh konfliktiv v systemi menedzhmentu pidpryyemstva. [Place and types of managerial conflicts in the enterprise management system]. Bulletin of the National university - Lviv polytechnic: - Management and entrepreneurship in Ukraine: Stages of formation and problems of development,748, 88-95. [in Ukrainian]
Dilovyy etyket v menedzhmenti ta v biznesi. [Business etiquette in management and business].(2011). [E-Reader Version]. Retrieved from: http://stud24.ru/management/dlovij-etiket-v-menedzhment-ta/506567-2057609-page1.html. [in Ukrainian].
Voronkova V.G., Belichenko A.G., Melnyk V.V., Azazha M.A. (2009). Etyka dilovoho spilkuvannya. [Ethics of business communication ]. Lʹviv: « Mahnoliya, 2006», 312. [in Ukrainian]
Grishova I. Yu., Shabatura T.S. (2014). Sotsialʹni investytsiyi yak instrument realizatsiyi sotsialʹno oriyentovanoho biznesu. [Social investments as a tool for realization of socially oriented business]. Bulletin of Sumy National Agrarian University. Economics and Management Series, 4,183–187. [in Ukrainian]
Kulchytska A. (2012). Rolʹ menedzhera v protsesi upravlinnya konfliktamy [The role of the manager in the process of conflict management]. ZHDTU, T.2, 318-319. [in Ukrainian]
Авторське право (c) 2019 Шульженко І.В.,Лупинос Р.С.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.