ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ АГРОМАРКЕТИНГУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

  • Морохова В.О., Бойко О.В., Булавчик М.І.
Ключові слова: система агромаркетингу, маркетингова діяльність в АПК, агропромислова продукція, ринок сільськогосподарської продукції

Анотація

В статті розглянуто питання галузевих особливостей формування дієвої системи агромаркетингу на підприємствах АПК. Досліджено основні поняття, засади та умови розвитку й функціонування агромаркетингу. Систематизовано дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених стосовно питання визначення вибору ефективних форм та напрямів формування системи маркетингу підприємств АПК

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Sherstiuk S. (2012). Teoretychni zasady ahromarketynhu u sadivnytstvi. [Theoretical principles of agromarketing in horticulture]. Ekonomichnyi analiz – Economic analysis, 10 (4), 416-418. [in Ukrainian].

Nahornova S. S. (2007) Formuvannia systemy ahrarnoho marketynhu v suchasnykh umovakh. [Formation of agrarian marketing system in modern conditions]. Visnyk KhNTUSH – KhNTUSG Bulletin, 56, 187-192. [in Ukrainian].

Kryvoruchko B. B. (2010) Osnovni rysy formuvannia silskohospodarskoho marketynhu v suchasnykh umovakh. [The main features of the formation of agricultural marketing in modern conditions]. Materialy I Vseukrainskoi zaochnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Aktualni pytannia suchasnoi ekonomiky», Umanskyi natsionalnyi universytet sadivnytstva – Proceedings of the First All-Ukrainian correspondence scientific-practical conference "Topical issues of modern economy", Uman National University of Horticulture, 156-161. [in Ukrainian].

Koberniuk S. O. (2019) Rozvytok ahrarnoho marketynhu v Ukraini. [Development of agrarian marketing in Ukraine]. Ekonomika ta derzhava – Economy and state, 5, 45-48. [in Ukrainian].

Burova O. M. (2012) Osoblyvosti protsesu formuvannia systemy ahromarketynhu na pidpryiemstvakh APK. [Peculiarities of Agromarketing System Formation Process at Agribusiness Enterprises]. Tavriiskyi naukovyi visnyk – Taurian Scientific Herald, 78, 187-193. [in Ukrainian].

Ostrovskyi P. I. (2006) Ahrarnyi marketynh : navch. posib. [Agrarian Marketing: Educ. tool]. Kyiv : Tsentr vykladannia lit-ry. [in Ukrainian].

Dudar T. H. (1999) Marketynh v ahropromyslovomu kompleksi : teoriia i praktyka : navch. posibnyk dlia studentiv ekon. vuziv. [Marketing in the agro-industrial complex: theory and practice : study. student economics guide universities]. Ternopilt : Horlytsia. [in Ukrainian].

Osnovnye poniatyia systemy upravlenyia ahromarketynhom. URL : https://studopedia.su/3_42292_sistema-agromarketingovoy-informatsii.html.

Pysarenko V. V. (2018) Marketynh ovochevoi produktsii (metodychni ta praktychni aspekty) : monohr. [Marketing of vegetable products (methodical and practical aspects) : monograph]. Poltava : FOP Hovorov S. P. [in Ukrainian].

Опубліковано
2019-12-01
Як цитувати
Морохова В.О., Бойко О.В., Булавчик М.І. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ АГРОМАРКЕТИНГУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Економічний форум, 1(4), 183-187. https://doi.org/10.36910/6765-2308-8559-2019-4-29
Розділ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ