ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ АГРОМАРКЕТИНГУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Анотація
В статті розглянуто питання галузевих особливостей формування дієвої системи агромаркетингу на підприємствах АПК. Досліджено основні поняття, засади та умови розвитку й функціонування агромаркетингу. Систематизовано дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених стосовно питання визначення вибору ефективних форм та напрямів формування системи маркетингу підприємств АПК
Завантаження
Посилання
Sherstiuk S. (2012). Teoretychni zasady ahromarketynhu u sadivnytstvi. [Theoretical principles of agromarketing in horticulture]. Ekonomichnyi analiz – Economic analysis, 10 (4), 416-418. [in Ukrainian].
Nahornova S. S. (2007) Formuvannia systemy ahrarnoho marketynhu v suchasnykh umovakh. [Formation of agrarian marketing system in modern conditions]. Visnyk KhNTUSH – KhNTUSG Bulletin, 56, 187-192. [in Ukrainian].
Kryvoruchko B. B. (2010) Osnovni rysy formuvannia silskohospodarskoho marketynhu v suchasnykh umovakh. [The main features of the formation of agricultural marketing in modern conditions]. Materialy I Vseukrainskoi zaochnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Aktualni pytannia suchasnoi ekonomiky», Umanskyi natsionalnyi universytet sadivnytstva – Proceedings of the First All-Ukrainian correspondence scientific-practical conference "Topical issues of modern economy", Uman National University of Horticulture, 156-161. [in Ukrainian].
Koberniuk S. O. (2019) Rozvytok ahrarnoho marketynhu v Ukraini. [Development of agrarian marketing in Ukraine]. Ekonomika ta derzhava – Economy and state, 5, 45-48. [in Ukrainian].
Burova O. M. (2012) Osoblyvosti protsesu formuvannia systemy ahromarketynhu na pidpryiemstvakh APK. [Peculiarities of Agromarketing System Formation Process at Agribusiness Enterprises]. Tavriiskyi naukovyi visnyk – Taurian Scientific Herald, 78, 187-193. [in Ukrainian].
Ostrovskyi P. I. (2006) Ahrarnyi marketynh : navch. posib. [Agrarian Marketing: Educ. tool]. Kyiv : Tsentr vykladannia lit-ry. [in Ukrainian].
Dudar T. H. (1999) Marketynh v ahropromyslovomu kompleksi : teoriia i praktyka : navch. posibnyk dlia studentiv ekon. vuziv. [Marketing in the agro-industrial complex: theory and practice : study. student economics guide universities]. Ternopilt : Horlytsia. [in Ukrainian].
Osnovnye poniatyia systemy upravlenyia ahromarketynhom. URL : https://studopedia.su/3_42292_sistema-agromarketingovoy-informatsii.html.
Pysarenko V. V. (2018) Marketynh ovochevoi produktsii (metodychni ta praktychni aspekty) : monohr. [Marketing of vegetable products (methodical and practical aspects) : monograph]. Poltava : FOP Hovorov S. P. [in Ukrainian].
Авторське право (c) 2019 Морохова В.О., Бойко О.В., Булавчик М.І.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.