МЕТОДОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ЦИФРОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛНТУ
Анотація
У статті обґрунтовано застосування методу SWOT-аналізу в цифровій освітній діяльності ЗВО, наведено основні етапи його проведення. Проведено стратегічний аналіз цифрової освітньої діяльності ЛНТУ на ринку освітніх послуг. Сформовано стратегію та тактики ЛНТУ. У методології дослідженні використовувався змішаний метод SWOT-аналізу, була використана методика стратифікованої випадкової вибірки. Вибірка дослідження складалась з викладачів, здобувачів освіти, які навчаються за освітніми рівнями бакалавра, магістра, доктора філософії. Для збору даних використовувалася методика опитування та інтерв’ю. Дані анкети були в цифрах і дані інтервʼю були описовими. Дослідження вимагало використання змішаного методу, тобто як кількісних, так і якісних методів. Здійснено перевірку гіпотез про нормальний вид розподілу вибірки опитуваних. На рівні значущості £=0,95 перевірено нульову гіпотезу Н0 – про те, що генеральна сукупність вибірки розподілена за нормальним законом проти конкуруючої гіпотези Н1 про те, що вона по ньому не розподілена. Перевірка гіпотези за критеріями χ2, As і Ex, Пірсона засвідчила доведення гіпотези, розподіл вибірки за нормальним законом.
Завантаження
Посилання
2. McLaurin, S. E., Bell, B., & Smith, C. (2009). A practical rationale for classroom assessment: The SWOT approach. October 01, 2009. http://0-www.eric.ed.gov.library.uark.edu/PDFS/ED507140.pdf
3. Balamuralikrishna, R., & Dugger, J. C. (1995). SWOT analysis: A management tool for initiating new programs in vocation schools. Journal of Vocational and Technical Education, 12, 1.
4. Cresswell, Anthony & LaVigne, Mark & Simon, Stephanie & Dawes, Sharon & Connelly, David & Nath, Shrilata & Ruda, James. (2000). And Justice for All: Designing Your Business Case for Integrating Justice Information. Center for Technology in Government University at Albany / SUNY.
5. Kesten, A. (2019). Analysis Of The Missions Of Higher Education Institutions Within The Scope Of Third Mission Understanding. International Journal of Educational Methodology, 5(3), 387-400. https://doi.org/10.12973/ijem.5.3.387
Авторське право (c) 2023 Вавдіюк Наталія, Корецька Наталія, Констанкевич Ігор, Третяк Олена
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.