МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ЯК СПОСІБ ВПЛИВУ В ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У публікації розглянуто роль і значення надзвичайно важливого в економіці виробництва процесу управління, що означає за науковим визначенням менеджмент, а також способи впливу на окремих робітників та виробничі колективи в цілому, для досягнення цілей розвитку підприємства. Управління - це сукупність способів і прийомів впливу на колектив працівників та окремих виконавців з метою досягнення встановлених цілей. За їх допомогою орган управління впливає на окремих працівників і підприємство у цілому. Значення методів управління визначає їхню спрямованість на досягнення цілей у найбільш стислі строки за умов раціонального використання всіх видів ресурсів. Адже як відомо, що сьогодні виробництво відіграє в житті суспільства і кожної окремої людини дуже важливу роль і є невід’ємною складовою людського життя, вона охоплює людські ресурси, її здібності та виробничий досвід. Як відомо виробництво сьогодні розв’язує складні завдання, що орієнтовані на зростаючі потреби людей, а тому все досконалішим має бути управління як метод впливу на досягнення ефективних результатів діяльності господарюючих формувань. У публікації відображено окремі позитивні приклади використання ефективних методів управління в сільгосппідприємствах Волинської області.
Завантаження
Посилання
References:
Bondar NM, Makarovskaya TP Business Economics: Textbook. - K .; MAUP, 2003. - 298 p.
Bandurka OM, Korobov MI, Orlov PI, Petrova KY Financial activity of the enterprise: Textbook. - K .: Libid, 1998. - 312 p.
Belevtsev MI, Shestopalova. Commodity Market Infrastructure: A Textbook. - K., 2005 - 410 p.
Birman L. Economics of the firm. Tutorial. M.: M / n Univ. and Management, 2001-104s.
Blank IA Trade management. - K .: Ukrainian-Finnish Institute of Management and Business, 1997. - 408 p.
.Golubkov EP Marketing researches. Theory and methodology. K .: ASK, 2000. - 221 p.
VG Zhmalev, LM Shimanovskaya. Fundamentals of Management and Management. - K .: Ukraine, 2000. - 454 p.
Izmailova KV Financial Analysis: Educ. - K .: MAUP, 2001. With 40-42.
Z. Kryhovetska, II Tsygylik, and TM Panik. Fundamentals of entrepreneurship. Educ. Manual. - K. 2005. - 239 p.
Kardash V.Ya. Commodity Marketing Policy: Educ. - Method. a guide for loneliness. study diss. - К: KNEU, 2000. - 124 p.
Sidorenko OI, Redko PS Management: situational exercises: teaching. Toolkit: Situational Learning Dissemination Program - K .: Consortium for Improving Management Education in Ukraine, 2004. - 465 p.
Авторське право (c) 2020 Битов В.П., Кадебська Е.В.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.