МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ЯК СПОСІБ ВПЛИВУ В ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА

  • Битов В.П., Кадебська Е.В. Волинський інститут ім.В.Липинського МАУП
Ключові слова: управління, праця, ефективність, підприємництво. підприємець, ринкова економіка, прибуток, кошти, ресурси, підприємницький ризик,менеджмент.

Анотація

У публікації розглянуто роль і значення надзвичайно важливого в економіці виробництва процесу управління, що означає за науковим визначенням менеджмент, а  також способи впливу на окремих робітників та виробничі колективи в цілому, для досягнення цілей розвитку підприємства. Управління - це сукупність способів і прийомів впливу на колектив працівників та окремих виконавців з метою досягнення встановлених цілей. За їх допомогою орган управління впливає на окремих працівників і підприємство у цілому. Значення методів управління визначає їхню спрямованість на досягнення цілей у найбільш стислі строки за умов раціонального використання всіх видів ресурсів.   Адже як відомо, що сьогодні виробництво відіграє в житті суспільства і кожної окремої людини дуже важливу роль і є невід’ємною складовою людського життя, вона охоплює людські ресурси, її здібності та виробничий досвід. Як відомо виробництво сьогодні розв’язує складні завдання, що орієнтовані на зростаючі потреби людей, а тому все досконалішим має бути управління як метод впливу на досягнення ефективних результатів діяльності господарюючих формувань. У публікації відображено окремі позитивні приклади використання ефективних методів управління в сільгосппідприємствах Волинської області.   

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Битов В.П., Кадебська Е.В., Волинський інститут ім.В.Липинського МАУП

Битов В.П., к.е.н., доцент

Кадебська Е.В., к.е.н. 

Посилання

References:

Bondar NM, Makarovskaya TP Business Economics: Textbook. - K .; MAUP, 2003. - 298 p.

Bandurka OM, Korobov MI, Orlov PI, Petrova KY Financial activity of the enterprise: Textbook. - K .: Libid, 1998. - 312 p.

Belevtsev MI, Shestopalova. Commodity Market Infrastructure: A Textbook. - K., 2005 - 410 p.

Birman L. Economics of the firm. Tutorial. M.: M / n Univ. and Management, 2001-104s.

Blank IA Trade management. - K .: Ukrainian-Finnish Institute of Management and Business, 1997. - 408 p.

.Golubkov EP Marketing researches. Theory and methodology. K .: ASK, 2000. - 221 p.

VG Zhmalev, LM Shimanovskaya. Fundamentals of Management and Management. - K .: Ukraine, 2000. - 454 p.

Izmailova KV Financial Analysis: Educ. - K .: MAUP, 2001. With 40-42.

Z. Kryhovetska, II Tsygylik, and TM Panik. Fundamentals of entrepreneurship. Educ. Manual. - K. 2005. - 239 p.

Kardash V.Ya. Commodity Marketing Policy: Educ. - Method. a guide for loneliness. study diss. - К: KNEU, 2000. - 124 p.

Sidorenko OI, Redko PS Management: situational exercises: teaching. Toolkit: Situational Learning Dissemination Program - K .: Consortium for Improving Management Education in Ukraine, 2004. - 465 p.

Опубліковано
2020-02-10
Як цитувати
Битов В.П., Кадебська Е.В. (2020). МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ЯК СПОСІБ ВПЛИВУ В ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Економічний форум, 1(1), 65-70. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-1-9
Розділ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ