КОМУНІКАЦІЙНІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ

  • Завражний К.Ю. Сумський державний університет
Ключові слова: бізнес-процеси, комунікації, промислове підприємство.

Анотація

У статті надане авторське визначення комунікаційних бізнес-процесів, під якими пропонується розуміти такі процеси обміну інформацією, що охоплюють всю бізнес-систему в цілому і спрямовані на отримання запланованих результатів (економічних, інформаційних, управлінських тощо), яке, на відміну від існуючих, розширює розуміння їх структурно-логічної сутності цього виду бізнес-процесів в частині їх всеохоплюючого впливу. Запропоновано систематизацію різновидів комунікаційних бізнес-процесів на промислових підприємствах щодо об’єктів впливу і завдань комунікації. Перехресні зв'язки і взаємодія між компонентами системи управління підприємством відкривають нові можливості для їх інтеграції, а отже виокремлення нових видів комунікаційних бізнес-процесів та їх класифікація є важливими на шляху подальшого вдосконалення організаційно-економічної діяльності підприємства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Завражний К.Ю., Сумський державний університет

Завражний К.Ю., аспірант

Посилання

References

Robson, M., Ullah, M. Prakticheskoye rukovodstvo po reinzhiniringu biznes-protsessov [A practical guide to business process reengineering]. M.: YUNITI-DANA, 2003. 222 s. [in Russian]

Andersen, Björn. Biznes-protsessy. Instrumenty sovershenstvovaniya [Business processes. Improvement tools] / Transl. from English S.V. Arinicheva / Scientific. ed. Yu.P. Adler. M .: RIA "Standards and Quality", 2003. 272 p. (Series "Practical Management"). [in Russian]

Gorlachuk, V.V., Yanenkova, I. G. Ekonomika pidpryyemstva [Economy of the enterprise]. Nikolaev: View of the ChSU them. Petra Mogili, 2010. 344 p. [in Ukrainian]

Demidenko, V. V. Upravlinnya biznes-protsesamy yak skladova protsesnoho pidkhodu do upravlinnya pidpryyemstvom [Business process management as a component of process approach to enterprise management]. Efektyvna ekonomika [Effective Economics]. № 11, 2015. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4517 [in Ukrainian]

Denysenko, L. O, Shatskaya, S. E. Kontseptualʹni zasady klasyfikatsiyi biznes-protsesiv, yak osnovy formuvannya biznes-systemy orhanizatsiyi [Conceptual principles of classification of business processes as the basis for the formation of the business system of the organization]. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1558 [in Ukrainian]

Hammer, M., Champi, J. Reinzhiniring korporatsiy: manifest revolyutsii v biznese [Corporate Reengineering: A Manifesto of the Business Revolution]. SPb .: Publishing house St. Peter. University, 1977.160 p. [in Russian]

Porter M., Millar V. How Information Gives You Competitive Advantage // Harvard Business Review, 1985, May. 145 с.

Nechayuk, L. I, Telesh, N. O Hotelʹno-restorannyy biznes: menedzhment [Hotel and restaurant business: management]. K .: Center for Educational Literature, 2003. 348 p. http://tourlib.net/books_ukr/nechauk.htm [in Ukrainian]

Mescon, Michael, Michael, Albert, Franklin, Hedouri. Osnovy menedzhmenta [Fundamentals of Management]. Moscow: Publishing House "Delo", 1997. 704 p. [in Russian]

Andrusyak, O. I. Osoblyvosti biznes-komunikatsiy u systemi mizhnarodnykh ekonomichnykh vidnosyn [Features of business communications in the system of international economic relations]. Aktualʹni problemy ekonomiky [Actual problems of economy]. 2009. №12. P. 26-35. [in Ukrainian]

Chaadaev, V.K. Biznes-protsessy v kompaniyakh svyazi [Business processes in communications companies]. M .: Eco-Trends, 2004.176 p. [in Russian]

Kirev, O. V. Typolohiya biznes-komunikatsiy innovatsiyno-aktyvnoho promyslovoho pidpryyemstva [Typology of business communications of innovatively active industrial enterprise]. Ekonomika. Menedzhment. Biznes [Economy. Management. Business]. 2014. № 4. P. 39-46. http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2014_4_8

Опубліковано
2020-02-10
Як цитувати
Завражний К.Ю. (2020). КОМУНІКАЦІЙНІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ . Економічний форум, 1(1), 78-88. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-1-11
Розділ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ