ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ КАНАЛІВ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ В ЛНТУ

  • Третяк Олена Луцький національний технічний університет
  • Галущак Валентина Луцький національний технічний університет
Ключові слова: онлайн-комунікація, канали онлайн-комунікацій, підписники, контент, цільова аудиторія, охоплення

Анотація

З популяризацією соціальних мереж інформаційний вплив на інтернет-користувачів змістився до Facebook та Instagram. Кожен користувач соціальних мереж є активним споживачем найрізноманітнішої інформації та щодня зіштовхується з великою кількістю даних. Здійснено оцінку ефективності онлайн-комунікацій у закладі вищої освіти на основі результатів порівняльного аналізу динаміки розвитку та поширення каналів онлайн-комунікацій. Визначено онлайн-комунікації в ЗВО з позицій налагодження контакту із цільовою аудиторією, їх вплив на різні сфери вищої освіти та функціональне призначення. Обґрунтовано тенденції видозмін онлайн-комунікацій в освітньому просторі та проведено аналіз каналів онлайн-комунікацій в Луцькому національному технічному університеті протягом 2019-2021 рр. Наведені порівняльні дані кількості підписників онлайн-каналів ЛНТУ, охоплення та популярність дописів в залежності від контенту, а також порівняння особливостей цільової аудиторії каналів за віковими та географічними показниками. Розраховано рівняння лінійної регресії за методом найменших квадратів: y = 0,135x + 1584,4.  Для статистичної моделі парної лінійної регресії коефіцієнт детермінації дорівнює квадрату звичайного коефіцієнта кореляції між y (кількість підписників сторінки Facebook) і x (органічне (неоплачене) охоплення якісним контентом). Це свідчить про те, що збільшення органічного охоплення якісним контентом на одну особу призводить до збільшення кількості підписників сторінки на 0,14 одиниць за місяць. R² є квадратом множинного коефіцієнта кореляції і R²=0,974, що дозволяє розглядати залежність однієї випадкової величини х від у, тобто між залежною і пояснюючою змінними.  Тому зв’язок між кількістю органічного охоплення якісним контентом та підписників сторінки Facebook дуже щільний (залежність – 97,4% і тільки 2,6% впливу мають решта факторів) та прямий (пряма залежність між ознаками x та y). Виявлено тенденції зміни цільової аудиторії залежно від онлайн-каналу та контенту у відповідності до освітніх потреб здобувачів освіти. Аналіз ситуації на освітньому інформаційному просторі виявив абсолютну затребуваність у використанні та розвитку онлайн-каналів як у внутрішній так і у зовнішній комунікації ЗВО. На прикладі онлайн-каналів Луцького національного технічного університету проведено дослідження особливостей цільової аудиторії кожного із каналів, її взаємодію із пропонованим контентом; проаналізовано досягнення основних цілей при формуванні контенту та результати впливу на аудиторію через онлайн-повідомлення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Третяк Олена, Луцький національний технічний університет
Галущак Валентина, Луцький національний технічний університет

к.е.н., доцент

http://orcid.org/0000-0003-1113-7400

galushchak.valentina@lntu.edu.ua

Посилання

1. Barnlund, D. C., “A Transactional Model of Communication,” in Foundations of Communication Theory, eds. Kenneth K. Sereno and C. David Mortensen (New York, NY: Harper and Row, 1970), 83–92.
2. Dance, Frank E. X., & Larson, C. E., (1976). The functions of human communication: A theoretical approach. New York, NY: Rinehart and Winston.
3. Ellis, D., Barker, R., Potter, S. & Pridgeon C. (1993) Information Audits, Communication Audits and Information Mapping: a review and survey, International Journal of Information Management, 13, pp. 134–151.
4. Kruger, J., Epley, N., Parker, J., & Ng, Z. (2005). Egocentrism over email: Can we communicate as well as we think? Journal of Personality and Social Psychology, 89, 925-936. http://faculty.chicagogsb.edu/nicholas.epley/html/publications.html
5. Official website of the Lutsk National Technical University. URL: https://lntu.edu.ua/uk (date of application: 01.08.22)
6. The official Facebook page of Lutsk National Technical University URL: https://www.facebook.com/pg/ LutskNationalTechnicalUniversity/posts/ (date of application: 01.08.22)
7. Official page of the Lutsk National Technical University on Instagram URL: https://www.instagram.com/lntu.lutsk/ (date of application: 01.08.22)
8. YouTube channel of the Lutsk National Technical University URL: https://www.youtube.com/channel/UCifkWNKnI2mIAXv7yIedGaw (access date: 01.08.22)
Опубліковано
2022-10-02
Як цитувати
Третяк Олена, & Галущак Валентина. (2022). ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ КАНАЛІВ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ В ЛНТУ. Економічний форум, 1(3), 97-106. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-3-12
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ