ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ КАНАЛІВ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ В ЛНТУ
Анотація
З популяризацією соціальних мереж інформаційний вплив на інтернет-користувачів змістився до Facebook та Instagram. Кожен користувач соціальних мереж є активним споживачем найрізноманітнішої інформації та щодня зіштовхується з великою кількістю даних. Здійснено оцінку ефективності онлайн-комунікацій у закладі вищої освіти на основі результатів порівняльного аналізу динаміки розвитку та поширення каналів онлайн-комунікацій. Визначено онлайн-комунікації в ЗВО з позицій налагодження контакту із цільовою аудиторією, їх вплив на різні сфери вищої освіти та функціональне призначення. Обґрунтовано тенденції видозмін онлайн-комунікацій в освітньому просторі та проведено аналіз каналів онлайн-комунікацій в Луцькому національному технічному університеті протягом 2019-2021 рр. Наведені порівняльні дані кількості підписників онлайн-каналів ЛНТУ, охоплення та популярність дописів в залежності від контенту, а також порівняння особливостей цільової аудиторії каналів за віковими та географічними показниками. Розраховано рівняння лінійної регресії за методом найменших квадратів: y = 0,135x + 1584,4. Для статистичної моделі парної лінійної регресії коефіцієнт детермінації дорівнює квадрату звичайного коефіцієнта кореляції між y (кількість підписників сторінки Facebook) і x (органічне (неоплачене) охоплення якісним контентом). Це свідчить про те, що збільшення органічного охоплення якісним контентом на одну особу призводить до збільшення кількості підписників сторінки на 0,14 одиниць за місяць. R² є квадратом множинного коефіцієнта кореляції і R²=0,974, що дозволяє розглядати залежність однієї випадкової величини х від у, тобто між залежною і пояснюючою змінними. Тому зв’язок між кількістю органічного охоплення якісним контентом та підписників сторінки Facebook дуже щільний (залежність – 97,4% і тільки 2,6% впливу мають решта факторів) та прямий (пряма залежність між ознаками x та y). Виявлено тенденції зміни цільової аудиторії залежно від онлайн-каналу та контенту у відповідності до освітніх потреб здобувачів освіти. Аналіз ситуації на освітньому інформаційному просторі виявив абсолютну затребуваність у використанні та розвитку онлайн-каналів як у внутрішній так і у зовнішній комунікації ЗВО. На прикладі онлайн-каналів Луцького національного технічного університету проведено дослідження особливостей цільової аудиторії кожного із каналів, її взаємодію із пропонованим контентом; проаналізовано досягнення основних цілей при формуванні контенту та результати впливу на аудиторію через онлайн-повідомлення.
Завантаження
Посилання
2. Dance, Frank E. X., & Larson, C. E., (1976). The functions of human communication: A theoretical approach. New York, NY: Rinehart and Winston.
3. Ellis, D., Barker, R., Potter, S. & Pridgeon C. (1993) Information Audits, Communication Audits and Information Mapping: a review and survey, International Journal of Information Management, 13, pp. 134–151.
4. Kruger, J., Epley, N., Parker, J., & Ng, Z. (2005). Egocentrism over email: Can we communicate as well as we think? Journal of Personality and Social Psychology, 89, 925-936. http://faculty.chicagogsb.edu/nicholas.epley/html/publications.html
5. Official website of the Lutsk National Technical University. URL: https://lntu.edu.ua/uk (date of application: 01.08.22)
6. The official Facebook page of Lutsk National Technical University URL: https://www.facebook.com/pg/ LutskNationalTechnicalUniversity/posts/ (date of application: 01.08.22)
7. Official page of the Lutsk National Technical University on Instagram URL: https://www.instagram.com/lntu.lutsk/ (date of application: 01.08.22)
8. YouTube channel of the Lutsk National Technical University URL: https://www.youtube.com/channel/UCifkWNKnI2mIAXv7yIedGaw (access date: 01.08.22)
Авторське право (c) 2022 Третяк Олена, Галущак Валентина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.