ЗАПАСИ В ІНТЕГРОВАНОМУ ЛАНЦЮЗІ ПОСТАЧАННЯ
Анотація
Мета статті - розробка інтегрованої системи управління запасами, в системі ланцюгів постачання, яка забезпечить ритмічність виробничого процесу та конкурентні переваги . Встановлено, що процес управління вимагає інтеграції діяльності підприємств у сфері маркетингу і логістики. В логістиці і в маркетингу клієнт і рівень його задоволеності відіграють ключову роль Це вимагає прийняття інтегрованих управлінських рішень, які дозволять оптимізувати процеси в існуючому ланцюзі постачання і підвищити рівень обслуговування клієнтів. Наявність потрібного продукту в потрібний час, у потрібній кількості, без втрат чи збитків для клієнта - основний принцип логістичних систем, що підкреслює важливість обслуговування клієнтів. Запізнення з визначенням поточних і потенційних потреб клієнтів негативно впливає на процес планування обсягів і частоти постачання окремих товарів. Це призводить до погіршення обслуговування клієнтів і надмірного нагромадження запасів. Доведено, що для реалізації ефективної політики обслуговування клієнтів необхідне виконання таких умов: створення циклів зворотного зв'язку та багатоканального ланцюга постачання; формування пропозиції варіантів самообслуговування; забезпечення персоналізації; розширення можливостей клієнтів за допомогою штучного інтелекту (ШІ; забезпечення проактивності. Обґрунтовано, що модифікацію процесів у ланцюзі постачання,слід розглядати як невід'ємний елемент стратегії окремих суб'єктів цього ланцюга. Менеджмент вимагає співпраці між окремими суб'єктами, включеними в даний ланцюг постачання. Синергія можлива, якщо індивідуальні потреби кожного учасника ланцюга постачання взаємопов’язані та спрямовані на максимізацію переваг усіх суб’єктів. Співпраця між підприємствами в ланцюзі постачання вимагає інвестицій у ІТ-технології для ідентифікації потоку інформації, підвищення можливості гнучкого реагування. Досягнення безперервності та гнучкості потоку у ланцюзі постачання вимагає: ліквідації проміжних пунктів зберігання і постачання безпосередньо на виробничу лінію; розташування постачальників поблизу підприємства, що виробляє кінцеву продукцію; високої частоти постачання; покращення потоку інформації, що супроводжує потік продуктів.
Завантаження
Посилання
2.Ghadzevych, O. I. and Shmatkovsjka, T.A. (2016). Accounting and analytical support of production stocks at agricultural enterprises.Ekonomika i suspiljstvo. Р.344-388. [In Ukrainian].
3.Lypych. Liubov. (2023). Tsyfrova biznes-stratehiia pidpryiemstva ta yii skladovi. [Digital business strategy of the enterprise and other components.] Ekonomichnyi forum. No 2. S. 106 -113. DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559 -2023-2-14. [In Ukrainian].
4.Porter M.E., Kramer M.R. (2011) The Big Idea: Creating Shared Value. Harvard Business Review. 89.Р. 2-17.
5.Hammer Th. (2022)/Value Innovation by Creating Blue Oceans. Library Journal. Vol.9/ No.2/ February 11. DOI: 10.4236/oalib.1108379.
6.Md. Rasidul I slam, Md. Estiak Ibne Monjur, Tawhid Akon.(2023). Supply Chain Management and Logistics: How Important Interconnection Is for Business Success. Open Journal of Business and Management Vol.11 No.5. DOI: 10.4236/ojbm.2023.1151396.
7. Krykavskyi Ye.V., Yakymyshyn L.Ia.(2018). Komplimentarnist stratehii marketynhu ta lohistyky v lantsiuhu postavok tovariv povsiakdennoho popytu.[ Complementarity of marketing and logistics strategies in the supply chain of consumer goods] Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii Tom 2.No 1. 2018. P. 21-327. [In Ukrainian].
8.Norman E. R.(2010). Service management. Strategy and leadership in Service Business. Textbook.
9. Coyle J.J., Langley C.J. Jr., Novach R.A., Gibson B.J.(2013). Supply Chain Management. A Logistics Perspective. South Western College Pub. USA.
10.Ficoń K. (2008). Logistyka ekonomiczna, procesy logistyczne. BEL Studio. Warsaw.
11.Vazhlyva rol yakisnoho obsluhovuvannia kliientiv u tsyfrovu epokhu. [The important role of quality customer service in the digital era]. URL: https://marketfinder.thinkwithgoogle.com/intl/uk_ua/article/customer-service-digital-age (Accessed 14 October 2023).
12.Prosser Sh. Small and Mighty: Empowered support teams enable CX success for SMBs. URL: https://www.zendesk.com/blog/the-impact-of-customer-service . (Accessed 14 October 2023).
13.Kaczorowska-Spychalska D. (2012). Rola zapasów w zintegrowanym łańcuchu dostaw. [w:] Zarządzanie logistyczne. K. Kolasińska‐Morawska (red.). Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk. Łódź. Р. 85-95. [In Polend].
14.Shcho take kliientskyi dosvid? Vyznachennia + yak pokrashchyty. [What is customer experience? Definition + how to improve].URL: https://www.zendesk.com/ blog/why-companies-should-invest-in-the-customer-experience . (Accessed 14 October 2023).
15.Lee, H.L., Padmanabhan, V. Whang, S.(2022). Information Distortion in Supply Chain : the Bullwhip Effect. Management Science. Vol 43. No 4.Р. 546-558.
Авторське право (c) 2024 Ліпич Любов, Хілуха Оксана, Кушнір Мирослава
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.