ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
Анотація
У статті вказано на актуальність використання інноваційної форми маркетингу, а саме, Інтернет-маркетингу. Відмічено роль інновацій у динамічних змінах зовнішнього середовища і конкретного товарного ринку. Виділено поняття інноваційного маркетингу і віднесено до нього Інтернет-маркетинг.
Виділено особливості й переваги Інтернет-маркетингу: ключова роль споживача, глобалізацій на діяльність і зниження трансакційних витрат та часовий масштаб.
Показано ефективність використання Інтернет-маркетингу. Розглянуто основні інструменти Інтернет-маркетингу та наведено їх характеристики. Систематизовано концепції маркетингу: від простої до складних: 4P, 7P, 9P та 4C. Проаналізовано взаємодію Інтернет-маркетингу з деякими бізнес-моделями.
Відмічено переваги Інтернет-маркетингу: інформативність, висока результативність, велике охоплення цільової аудиторії. Рекомендовано використовувати для підвищення конкурентоспроможності.
Завантаження
Посилання
Astakhova I.E. (2018). Osoblyvosti vykorystannya Internet-tekhnolohiy v marketynhoviy diyalʹnosti pidpryyemstva [Features of the use of Internet technologies in the marketing activities of the enterprise]. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky – Global and national economic problems, 22, 249–252 [in Ukrainian].
Bohuslavsʹka M.V. (2017). Novitni tekhnolohiyi Internet-marketynku [The latest technologies of Internet marketing]. Mizhnarodnyy naukovyy zhurnal «Internauka» – International scientific journal "Internauka", 5 (27) [in Ukrainian].
Voynarenko S.M. (2013). Innovatsiyni marketynhovi tekhnolohiyi yak napryam pidvyshchennya efektyvnosti komunikatsiyi [Innovative marketing technologies as a way to increase the efficiency of communication]. EKONOMIKA: realiyi chasu – ECONOMY: the realities of time, 5(10),70–74 [in Ukrainian].
Zorina O.I. (2018). Vplyv marketynhovykh komunikatsiy na diyalʹnistʹ pidpryyemstva v suchasnykh umovakh [The impact of marketing communications on the activities of the enterprise in modern conditions]. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky – Global and national economic problems, 21, 284–287 [in Ukrainian].
Illyashenko S.M., Bozhkova V.V., Herasymchuk V.H. ta in. (2012). Innovatsiyi i marketynh – rushiyni syly ekonomichnoho rozvytku: monohrafiya / za zah. red.: S.M. Illyashenko [Innovations and marketing - driving forces of economic development: monograph / for general. ed.: S.M. Ilyashenko.]. Sumy: Papirus [in Ukrainian].
Kuznyetsova N. (2012). Internet-marketynh v Ukrayini: problemy ta perspektyvy [Internet marketing in Ukraine: problems and prospects]. VISNYK Kyyivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka – BULLETIN of Taras Shevchenko National University of Kyiv,137. 64–67 [in Ukrainian].
Lyashenko H.P.(2013). Internet-marketynh ta yoho instrumenty [Internet marketing and its tools]. Naukovyy visnyk Natsionalʹnoho universytetu DPS Ukrayiny (ekonomika, pravo) – Scientific Bulletin of the National University of the State Tax Service of Ukraine (economics, law), 3(62), 59–65 [in Ukrainian].
Mozhova H.V. (2018). Osnovni tendentsiyi rozvytku marketynhovykh komunikatsiy [The main trends in the development of marketing communications.]. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky – Global and national economic problems, 21, 339–343 [in Ukrainian].
Shtelʹma N. (2010). Marketynhovi komunikatsiyi KHKHI stolittya [Marketing communications of the XXI century]. Halytsʹkyy ekonomichnyy visnyk – Galician Economic Bulletin, 126, 61–65 [in Ukrainian].
Yashkina O. I. (2016). Marketynhovi doslidzhennya perspektyv innovatsiynoyi diyalʹnosti mashynobudivnoho pidpryyemstva [Marketing research prospects for innovation of the machine-building enterprise]. Ekonomichnyy visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny «Kyyivsʹkyy politekhnichnyy instytut» – Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute", 13, 445–451 [in Ukrainian].
Statystychnyy zbirnyk «Rehiony Ukrayiny» za redaktsiyeyu I. YE. Vernera [Statistical collection "Regions of Ukraine" edited by IE Werner] (2019). Kyyiv: Derzhavna sluzhba statystyky. [in Ukrainian].
Авторське право (c) 2020 Рудь Н.Т.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.