ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ

  • Рудь Н.Т. Луцький національний технічний університет
Ключові слова: Інтернет-маркетинг, інноваційний маркетинг, концепція 4P, 4C, 7P, 9P, бізнес-модель

Анотація

У статті вказано на актуальність використання інноваційної форми маркетингу, а саме, Інтернет-маркетингу. Відмічено роль інновацій у динамічних змінах зовнішнього середовища і конкретного товарного ринку. Виділено поняття інноваційного маркетингу і віднесено до нього Інтернет-маркетинг.

Виділено особливості й переваги Інтернет-маркетингу: ключова роль споживача, глобалізацій на діяльність і зниження трансакційних витрат та часовий масштаб.

Показано ефективність використання Інтернет-маркетингу. Розглянуто основні інструменти Інтернет-маркетингу та наведено їх характеристики. Систематизовано концепції маркетингу: від простої до складних: 4P, 7P, 9P та 4C. Проаналізовано взаємодію Інтернет-маркетингу з деякими бізнес-моделями.

Відмічено переваги Інтернет-маркетингу: інформативність, висока результативність, велике охоплення цільової аудиторії. Рекомендовано використовувати для підвищення конкурентоспроможності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Рудь Н.Т., Луцький національний технічний університет

д.е.н., професор

Посилання

Astakhova I.E. (2018). Osoblyvosti vykorystannya Internet-tekhnolohiy v marketynhoviy diyalʹnosti pidpryyemstva [Features of the use of Internet technologies in the marketing activities of the enterprise]. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky – Global and national economic problems, 22, 249–252 [in Ukrainian].

Bohuslavsʹka M.V. (2017). Novitni tekhnolohiyi Internet-marketynku [The latest technologies of Internet marketing]. Mizhnarodnyy naukovyy zhurnal «Internauka» – International scientific journal "Internauka", 5 (27) [in Ukrainian].

Voynarenko S.M. (2013). Innovatsiyni marketynhovi tekhnolohiyi yak napryam pidvyshchennya efektyvnosti komunikatsiyi [Innovative marketing technologies as a way to increase the efficiency of communication]. EKONOMIKA: realiyi chasu – ECONOMY: the realities of time, 5(10),70–74 [in Ukrainian].

Zorina O.I. (2018). Vplyv marketynhovykh komunikatsiy na diyalʹnistʹ pidpryyemstva v suchasnykh umovakh [The impact of marketing communications on the activities of the enterprise in modern conditions]. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky – Global and national economic problems, 21, 284–287 [in Ukrainian].

Illyashenko S.M., Bozhkova V.V., Herasymchuk V.H. ta in. (2012). Innovatsiyi i marketynh – rushiyni syly ekonomichnoho rozvytku: monohrafiya / za zah. red.: S.M. Illyashenko [Innovations and marketing - driving forces of economic development: monograph / for general. ed.: S.M. Ilyashenko.]. Sumy: Papirus [in Ukrainian].

Kuznyetsova N. (2012). Internet-marketynh v Ukrayini: problemy ta perspektyvy [Internet marketing in Ukraine: problems and prospects]. VISNYK Kyyivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka – BULLETIN of Taras Shevchenko National University of Kyiv,137. 64–67 [in Ukrainian].

Lyashenko H.P.(2013). Internet-marketynh ta yoho instrumenty [Internet marketing and its tools]. Naukovyy visnyk Natsionalʹnoho universytetu DPS Ukrayiny (ekonomika, pravo) – Scientific Bulletin of the National University of the State Tax Service of Ukraine (economics, law), 3(62), 59–65 [in Ukrainian].

Mozhova H.V. (2018). Osnovni tendentsiyi rozvytku marketynhovykh komunikatsiy [The main trends in the development of marketing communications.]. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky – Global and national economic problems, 21, 339–343 [in Ukrainian].

Shtelʹma N. (2010). Marketynhovi komunikatsiyi KHKHI stolittya [Marketing communications of the XXI century]. Halytsʹkyy ekonomichnyy visnyk – Galician Economic Bulletin, 126, 61–65 [in Ukrainian].

Yashkina O. I. (2016). Marketynhovi doslidzhennya perspektyv innovatsiynoyi diyalʹnosti mashynobudivnoho pidpryyemstva [Marketing research prospects for innovation of the machine-building enterprise]. Ekonomichnyy visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny «Kyyivsʹkyy politekhnichnyy instytut» – Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute", 13, 445–451 [in Ukrainian].

Statystychnyy zbirnyk «Rehiony Ukrayiny» za redaktsiyeyu I. YE. Vernera [Statistical collection "Regions of Ukraine" edited by IE Werner] (2019). Kyyiv: Derzhavna sluzhba statystyky. [in Ukrainian].

Опубліковано
2020-10-13
Як цитувати
Рудь Н.Т. (2020). ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ. Економічний форум, 1(4), 131-137. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-4-17
Розділ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ