РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРІ В СУЧАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Сучасний менеджмент розглядає організаційну культуру як потужний стратегічний інструмент, що дозволяє орієнтувати всі підрозділи та працівників на загальні цілі. Корпоративна культура формує та проявляється в цінностях та нормах, які визначають поведінку персоналу; в атмосфері та соціально-психологічному кліматі в колективі; в образі організації. Корпоративна культура робить кожну організацію неповторною та індивідуальною, створює їй конкурентні переваги на ринку товарів та послуг. Специфіка організаційної культури визначається її носіями та сферою діяльності організації.
В статті розглянуті особливості сформованих корпоративних культур неприбуткових медичних підприємств. Охарактеризовані атрибути корпоративної культури неприбуткових підприємств. Досліджені комунальні медичні підприємства Полтавської області відносно особливостей функціонування, сформованих в них, видів корпоративних культур. Сформовані пропозиції щодо механізму формування та / або реорганізації корпоративних культур сучасних підприємств.
Завантаження
Посилання
Korporatyvna kultura / za zah. red. H.L. Khaieta. Kyiv, Tsentr navchalnoi literatury, 2003, 403 р. [іn Ukrainian]
Kalynychenko T. Y. Formyrovanye y razvytye orhanyzatsyonnoi kulturу ahropromіshlennіkh predpryiatyi. Dіss. kand. еkon. nauk. Zaporozhe. 2010. 192 р. [іn Ukrainian]
Ihnatieva I. A., Harafonova O. I. Korporatyvne upravlinnia. Kyiv. Tsentr uchbovoi literatury, 2013. 600 р. [іn Ukrainian]
Potapiuk I.P., Danylenko K.O., Mokiienko Ye.O. Korporatyvna kultura yak skladnyk stratehichnoho upravlinnia personalom pidpryiemstva. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2017. Vypusk 5(05). Р. 170-175. Available at: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2017/5_05_uk/34.pdf (accessed 13.09.2020). [іn Ukrainian]
Potapiuk I. P., Andrushchenko T. P., Moroz Yu. V. Korporatyvna kultura yak marketynhovyy resurs pidpryiemstva. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky. 2019. no. 4. pp. 176-182. Available at: http://ujae.org.ua/wp-content/uploads/2020/04/ujae_2019_r04_a20.pdf (accessed 20.09.2020). [іn Ukrainian]
Shupta I. M., Voronko-Nevidnycha T. V. Reputatsiinyi menedzhment ‒ vazhlyva skladova upravlinskoi stratehii na shliakhu do uspikhu v diialnosti pidpryiemstva. Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. 2017. Seriia «Ekonomika i menedzhment», vypusk 6 (72). рр. 27-31. Available at: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25133/1/Panuhnyk_Finansovi_resursy_pidpryjemstva_u_systemi_faktoriv_zdijsnennja_socialno_vidpovidalnoji_dijalnosti.pdf (accessed 20.09.2020). [іn Ukrainian]
Kharchyshyna O. V. Porivnialnyi analiz suchasnykh pidkhodiv do typolohii orhanizatsiinykh kultur. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. Seriia : Ekonomichni nauky. 2009. no. 2. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_2_39 (accessed 12.09.2020). [іn Ukrainian]
Авторське право (c) 2020 Сазонова Т.О., Потапюк І.П., Шаповал В.В.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.