РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРІ В СУЧАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

  • Сазонова Т.О. Полтавська державна аграрна академія
  • Потапюк І.П. Полтавська державна аграрна академія
  • Шаповал В.В. Полтавська державна аграрна академія
Ключові слова: корпоративна культура, неприбуткові організації, цінності, норми, поведінка, персонал, менеджмент

Анотація

Сучасний менеджмент розглядає організаційну культуру як потужний стратегічний інструмент, що дозволяє орієнтувати всі підрозділи та працівників на загальні цілі. Корпоративна культура формує та проявляється в цінностях та нормах, які визначають поведінку персоналу; в атмосфері та соціально-психологічному кліматі в колективі; в образі організації. Корпоративна культура робить кожну організацію неповторною та індивідуальною, створює їй конкурентні переваги на ринку товарів та послуг. Специфіка організаційної культури визначається її носіями та сферою діяльності організації.

В статті розглянуті особливості сформованих корпоративних культур неприбуткових медичних підприємств. Охарактеризовані атрибути корпоративної культури неприбуткових підприємств. Досліджені комунальні медичні підприємства Полтавської області відносно особливостей функціонування, сформованих в них, видів корпоративних культур. Сформовані пропозиції щодо механізму формування та / або реорганізації корпоративних культур сучасних підприємств.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Сазонова Т.О., Полтавська державна аграрна академія

к.е.н., доцент

Потапюк І.П., Полтавська державна аграрна академія

к.е.н., доцент

Шаповал В.В., Полтавська державна аграрна академія

здобувач вищої освіти

Посилання

Korporatyvna kultura / za zah. red. H.L. Khaieta. Kyiv, Tsentr navchalnoi literatury, 2003, 403 р. [іn Ukrainian]

Kalynychenko T. Y. Formyrovanye y razvytye orhanyzatsyonnoi kulturу ahropromіshlennіkh predpryiatyi. Dіss. kand. еkon. nauk. Zaporozhe. 2010. 192 р. [іn Ukrainian]

Ihnatieva I. A., Harafonova O. I. Korporatyvne upravlinnia. Kyiv. Tsentr uchbovoi literatury, 2013. 600 р. [іn Ukrainian]

Potapiuk I.P., Danylenko K.O., Mokiienko Ye.O. Korporatyvna kultura yak skladnyk stratehichnoho upravlinnia personalom pidpryiemstva. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2017. Vypusk 5(05). Р. 170-175. Available at: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2017/5_05_uk/34.pdf (accessed 13.09.2020). [іn Ukrainian]

Potapiuk I. P., Andrushchenko T. P., Moroz Yu. V. Korporatyvna kultura yak marketynhovyy resurs pidpryiemstva. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky. 2019. no. 4. pp. 176-182. Available at: http://ujae.org.ua/wp-content/uploads/2020/04/ujae_2019_r04_a20.pdf (accessed 20.09.2020). [іn Ukrainian]

Shupta I. M., Voronko-Nevidnycha T. V. Reputatsiinyi menedzhment ‒ vazhlyva skladova upravlinskoi stratehii na shliakhu do uspikhu v diialnosti pidpryiemstva. Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. 2017. Seriia «Ekonomika i menedzhment», vypusk 6 (72). рр. 27-31. Available at: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25133/1/Panuhnyk_Finansovi_resursy_pidpryjemstva_u_systemi_faktoriv_zdijsnennja_socialno_vidpovidalnoji_dijalnosti.pdf (accessed 20.09.2020). [іn Ukrainian]

Kharchyshyna O. V. Porivnialnyi analiz suchasnykh pidkhodiv do typolohii orhanizatsiinykh kultur. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. Seriia : Ekonomichni nauky. 2009. no. 2. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_2_39 (accessed 12.09.2020). [іn Ukrainian]

Опубліковано
2020-10-13
Як цитувати
Сазонова Т.О., Потапюк І.П., & Шаповал В.В. (2020). РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРІ В СУЧАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Економічний форум, 1(4), 138-144. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-4-18
Розділ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ