Діяльність ТНК у сфері food-рітейлінгу: вітчизняний досвід та світова практика

  • Баула О.В
  • Савош Л.В.
  • Міщук Я.А.
Ключові слова: food-рітейлінг, ТНК, рівень інфляції, рівень реальної заробітної плати, вартість оренди торгових точок.

Анотація

У статті досліджено особливості функціонування найбільших ТНК food-рітейлінгу на
вітчизняному ринку; оцінено рівень впливу рівня інфляції та реальної заробітної плати, а також вартості
оренди торгових точок на діяльність ТНК-рітейлерів в Україні. Проведено порівняльний аналіз стратегій
вітчизняних та європейських рітейлерів у секторі харчування в Україні та SWOT-аналіз діяльності
європейських ТНК food-рітейлерів в Україні на прикладі Auchan та Metro. Зроблено висновки про
можливість адаптації світового досвіду діяльності ТНК у сфері food-рітейлінгу до вітчизняних реалій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Баула О.В. Прямі іноземні інвестиції ТНК як одна з форм їх діяльності на світовому та національному ринках /О.В. Баула, Л.В. Михальчук // «Настоящи изследования и развитие - 2012» (Актуальны науковы розробки - 2012) //Материали за 8-а международна научна практична конференция (17.01 – 25.01.2012). –– Том 3. Икономики: София,«Бял ГРАД-БГ» ООД, 2012. –С.42 -45.

Градобитова Л.Д. Транснациональные корпорации в современных международных экономических отношениях: учеб. пособие / Л. Д. Градобитова, Т. М. Исаченко; МГИМО(У) МИД РФ. – М.: Анкил, 2002. – 123 с.

Транснаціоналізація світової економіки. Колективна монографія / О.В. Баула, Т.М. Вісина, В.В. Вісин [та ін.] – Луцьк: Вежа Друк, 2018. – 236 с.

Цуркан Р. Ринок рітейлінгу в Україні: живий та оновлений. 2017р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.nv.ua/experts/tsurkan_r/rynok-ritejla-ukrainy-zhivoj-iobnovlennyj-1722789.html.

Завадський Й., Осовська Т., Юшкевич О. Економічний словник. - Київ: Кондор, 2006. — 356 с.

Квачук Я.О. Корпоративні стратегії розвитку Транснаціональних корпорацій / Я.О. Квачук //Ефективна економіка. Електронне наукове фахове видання. – 2013. - № 8. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.economy.nayka.com.ua/index.php? op=1&z=2283.

Носаченко О. Усі в Мережу: як український ритейл адаптується до європейських новацій. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1406169-usi-v-merezhu-yak-ukrayinskij-ritejl-adaptuetsya-do-evropejskihnovacij.

Новітні торговельні технології у сфері рітейлінгу у секторі харчових продуктів в Україні. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://trade-help.com/torgovie-tehnologii/food-retail-v-ukraine.html- 4.

Продуктовый ритейл в Украине. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nk.org.ua/ekonomika/produktovyiyriteyl-v-ukraine-96693.

Щегельська О. Статистика компаній, які працюють над стратегією, не є оптимістичною: дев’ять із десяти не досягають успіху. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.nv.ua/ukr/experts/schegelskaya/ strategichnamajsternist-624988.html.

Офіційний сайт Державної служби статистики України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.ukrstat.gov.ua/

Офіційний сайт Міністерства фінансів. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://index.minfin. com.ua.

Опубліковано
2019-01-10
Як цитувати
Баула О.В, Савош Л.В., & Міщук Я.А. (2019). Діяльність ТНК у сфері food-рітейлінгу: вітчизняний досвід та світова практика. Економічний форум, 1(1), 3-9. вилучено із http://e-forum.lntu.edu.ua/index.php/ekonomichnyy_forum/article/view/265
Розділ
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ