TNC activities in the field of food retail: domestic experience and world practice
Abstract
In the article the features of functioning of the largest food-retail market of TNK on the domestic market
are investigated; The level of influence of inflation and real wages, as well as the cost of renting outlets on the
activity of TNK-retailers in Ukraine is estimated. A comparative analysis of the strategies of domestic and
European retailers in the food sector in Ukraine and a SWOT-analysis of the activities of European TNKs of
food retailers in Ukraine on the example of Auchan and Metro were conducted. Conclusions are made about the
possibility of adapting the world experience of TNCs in the sphere of food-retailing to domestic realities.
Downloads
References
Баула О.В. Прямі іноземні інвестиції ТНК як одна з форм їх діяльності на світовому та національному ринках /О.В. Баула, Л.В. Михальчук // «Настоящи изследования и развитие - 2012» (Актуальны науковы розробки - 2012) //Материали за 8-а международна научна практична конференция (17.01 – 25.01.2012). –– Том 3. Икономики: София,«Бял ГРАД-БГ» ООД, 2012. –С.42 -45.
Градобитова Л.Д. Транснациональные корпорации в современных международных экономических отношениях: учеб. пособие / Л. Д. Градобитова, Т. М. Исаченко; МГИМО(У) МИД РФ. – М.: Анкил, 2002. – 123 с.
Транснаціоналізація світової економіки. Колективна монографія / О.В. Баула, Т.М. Вісина, В.В. Вісин [та ін.] – Луцьк: Вежа Друк, 2018. – 236 с.
Цуркан Р. Ринок рітейлінгу в Україні: живий та оновлений. 2017р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.nv.ua/experts/tsurkan_r/rynok-ritejla-ukrainy-zhivoj-iobnovlennyj-1722789.html.
Завадський Й., Осовська Т., Юшкевич О. Економічний словник. - Київ: Кондор, 2006. — 356 с.
Квачук Я.О. Корпоративні стратегії розвитку Транснаціональних корпорацій / Я.О. Квачук //Ефективна економіка. Електронне наукове фахове видання. – 2013. - № 8. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://www.economy.nayka.com.ua/index.php? op=1&z=2283.
Носаченко О. Усі в Мережу: як український ритейл адаптується до європейських новацій. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1406169-usi-v-merezhu-yak-ukrayinskij-ritejl-adaptuetsya-do-evropejskihnovacij.
Новітні торговельні технології у сфері рітейлінгу у секторі харчових продуктів в Україні. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://trade-help.com/torgovie-tehnologii/food-retail-v-ukraine.html- 4.
Продуктовый ритейл в Украине. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nk.org.ua/ekonomika/produktovyiyriteyl-v-ukraine-96693.
Щегельська О. Статистика компаній, які працюють над стратегією, не є оптимістичною: дев’ять із десяти не досягають успіху. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.nv.ua/ukr/experts/schegelskaya/ strategichnamajsternist-624988.html.
Офіційний сайт Державної служби статистики України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
Офіційний сайт Міністерства фінансів. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://index.minfin. com.ua.
Copyright (c) 2019 Baula OV, Savosh LV, Mishchuk Ya.A.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.