CТРАТЕГІЧНІ ІМПЕРАТИВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МЕРЕЖЕВИХ СТРУКТУР: ТЕОРЕТИЧНА ПЛОЩИНА ТА ПРАКТИЧНИЙ ВИМІР СУЧАСНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА

  • Гевко В.Л. Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Ключові слова: підприємства мережевих структур, cтратегічні імперативи управління, мережева взаємодія, позитивні екстерналії, маркетингова стратегія

Анотація

Проведено комплексне дослідження cтратегічних імперативів управління підприємств мережевих структур в контексті теоретичних аспектів та адаптації практичної компоненти. Доведено, що у механізмі управління підприємств мережевих структур, ключовими є функції координації, організації та планування, функція мотивації на інституціональному рівні, що вирішує одну з найскладніших проблем – підвищення рівня продуктивності праці. Обґрунтовано, що метою функціонування мережевих структур вважають впровадження позитивних екстерналій і забезпечення умов їх відтворення в розширеному масштабі. Слід зазначити, що існує три глобальних напрямки маркетингової стратегії підприємств мережевих структур: сегментація, диверсифікація та інтернаціоналізація.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Вівчар О. І. Особливості інноваційного маркетингу в Україні. Вісник Дніпропетровського університету. Науковий журнал. № 10/1. Том 19. Дніпропетровськ, 2011. С. 185–190.

Вівчар О. І., Колесніков А. П. Соціальна безпека. Навчальний посібник. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2015. 146 с.

Гусєва О. Ю. Імперативи стратегічного управління торговельними підприємствами з урахуванням макротрендів бізнесу. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2015 Випуск 2(12). Том1. с.99-105.

Ліщук В. І. Міжнародна передача технологій як інноваційний фактор економічного зростання. Економічна теорія та економічна історія. ЛДТУ. 2007. №4. С. 32–39.

Питер Р. Диксон. Управление маркетингом. Навчальний посібник. Пер. с англ. – М.:ЗАЩ “Издательство БИНОМ”.1998. 232с.

Стельмащук А. М., Стельмащук Ю. А. Розвиток мережевих економічних систем як сервісний захід зростання масштабів ефективності виробництва інформаційні технології та економічна безпека. Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». 3-4’2016 [62]. с.222-229

Шервуд Д. Системный подход для совершенствования бизнес-модели: Практика решения бизнеспроблем; Пер. с англ. – М.: Альпина Паблишер, 2016. 341 с.

http: // www/ expert. ua / articles /16/0/2130/.

http: // www. ConsultMarketing. ru.

Опубліковано
2019-12-16
Як цитувати
Гевко В.Л. (2019). CТРАТЕГІЧНІ ІМПЕРАТИВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МЕРЕЖЕВИХ СТРУКТУР: ТЕОРЕТИЧНА ПЛОЩИНА ТА ПРАКТИЧНИЙ ВИМІР СУЧАСНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА. Економічний форум, 1(3), 114-120. https://doi.org/10.36910/6765-2308-8559-2019-3-17
Розділ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ