CТРАТЕГІЧНІ ІМПЕРАТИВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МЕРЕЖЕВИХ СТРУКТУР: ТЕОРЕТИЧНА ПЛОЩИНА ТА ПРАКТИЧНИЙ ВИМІР СУЧАСНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА
Анотація
Проведено комплексне дослідження cтратегічних імперативів управління підприємств мережевих структур в контексті теоретичних аспектів та адаптації практичної компоненти. Доведено, що у механізмі управління підприємств мережевих структур, ключовими є функції координації, організації та планування, функція мотивації на інституціональному рівні, що вирішує одну з найскладніших проблем – підвищення рівня продуктивності праці. Обґрунтовано, що метою функціонування мережевих структур вважають впровадження позитивних екстерналій і забезпечення умов їх відтворення в розширеному масштабі. Слід зазначити, що існує три глобальних напрямки маркетингової стратегії підприємств мережевих структур: сегментація, диверсифікація та інтернаціоналізація.
Завантаження
Посилання
Вівчар О. І. Особливості інноваційного маркетингу в Україні. Вісник Дніпропетровського університету. Науковий журнал. № 10/1. Том 19. Дніпропетровськ, 2011. С. 185–190.
Вівчар О. І., Колесніков А. П. Соціальна безпека. Навчальний посібник. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2015. 146 с.
Гусєва О. Ю. Імперативи стратегічного управління торговельними підприємствами з урахуванням макротрендів бізнесу. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2015 Випуск 2(12). Том1. с.99-105.
Ліщук В. І. Міжнародна передача технологій як інноваційний фактор економічного зростання. Економічна теорія та економічна історія. ЛДТУ. 2007. №4. С. 32–39.
Питер Р. Диксон. Управление маркетингом. Навчальний посібник. Пер. с англ. – М.:ЗАЩ “Издательство БИНОМ”.1998. 232с.
Стельмащук А. М., Стельмащук Ю. А. Розвиток мережевих економічних систем як сервісний захід зростання масштабів ефективності виробництва інформаційні технології та економічна безпека. Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». 3-4’2016 [62]. с.222-229
Шервуд Д. Системный подход для совершенствования бизнес-модели: Практика решения бизнеспроблем; Пер. с англ. – М.: Альпина Паблишер, 2016. 341 с.
http: // www/ expert. ua / articles /16/0/2130/.
http: // www. ConsultMarketing. ru.
Авторське право (c) 2019 Гевко В.Л.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.